اختصاص هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال نیازمندان کردستانی

به گزارش وبلاگ نامه، مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از اختصاص قریب به هزار میلیارد تومان تسهیلات برای یاری به اشتغال زایی نیازمندان کردستانی اطلاع داد.

اختصاص هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال نیازمندان کردستانی

رضا طوسی با بیان اینکه یاری به اشتغال زایی و خودکفایی مددجویان یکی از رسالت های اصلی این نهاد مقدس در کنار خدمات حمایتی است، بیان نمود: در امسال اعتبارات ویژه ای در این بخش به استان کردستان اختصاص داده شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان اضافه کرد: پیش بینی شده با پرداخت هزار میلیارد تومان تسهیلات تا سرانجام سال برای 14 هزار و 700 نفر شغل ایجاد گردد.

او توضیح داد: سقف تسهیلات پرداختی یکصد میلیون تومان است و به مشاغلی که به عایدی منجر گردد پرداخت خواهد شد.

طوسی ادامه داد: تمامی مددجویان و افراد نیازمندی که جزو پنج دهک نخست جامعه باشند و از تسهیلات مشابه اشتغال از سایر منابع استفاده نکرده باشند می توانند از تسهیلات کمیته امداد بهره مند شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه شرط بهره مندی افراد از این تسهیلات ارائه درخواست به وسیله سامانه هوشمند امداد به آدرس soha.emdad.ir است، توضیح داد: پس از ارائه درخواست، افراد به وسیله این سامانه اعتبارسنجی و صحت نیازمندی آن ها به صورت هوشمند و پس از تحقیقات میدانی انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: پس از تایید نیازمندی مراحل استعداد سنجی و مشاوره شغلی و فرایند پرداخت تسهیلات و اشتغال زایی انجام می گردد.

طوسی گفت: از ابتدای امسال 255 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به نیازمندان کردستانی پرداخت شده و با این مبلغ 3800 شغل ایجاد شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه 32 درصد از این تسهیلات به زنان سرپرست خانوار پرداخت شده، بیان نمود: 55 درصد از مشاغل ایجاد شده در زمینه کشاورزی و دامداری و مابقی هم در زمنیه خدمات، حمل و نقل و صنایع دستی و ... بوده است.

وبلاگ نامه کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال نیازمندان کردستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال نیازمندان کردستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید