آماده سازی سالن اختصاصی دارت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ نامه، مدیر موسسه ایثار اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: مراحل آماده سازی سالن اختصاصی دارت این دستگاه با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال در حال اجرا است تا در هفته تربیت بدنی افتتاح گردد.

آماده سازی سالن اختصاصی دارت در چهارمحال و بختیاری

وحید صالحی گفت: این سالن مجهز به چهار تخته دارت و امکانات تمرینی و مسابقه ای مناسب جهت استفاده علاقمندان به ورزش دارت می باشد.

وی اضافه نمود: هدف از راه اندازی این سالن ورزشی اختصاصی، توسعه سلامت ورزشی در بین جامعه ایثارگری، جلوگیری از ابتلای آنان به انواع بیماری ها و بعلاوه فعالیت در بخش ورزش همگانی و قهرمانی و بعلاوه پرورش ورزشکاران نخبه برای حضور در مسابقات ملی، بین المللی و جهانی است.

بیشتر بخوانید

صالحی با اشاره به اینکه اولویت استفاده از سالن اختصاصی دارت با ایثارگران و خانواده های معظم شهدا است، افزود: ورود برای عموم آزاد خواهد بود و علاقمندان می توانند از ساعت 08:00 صبح تا 23:00 از این سالن استفاده نمایند.

وی گفت: ورود برای بانوان در روز های فرد از ساعت 08:00 صبح تا 18:00 و آقایان از ساعت 19:00 تا 23:00 به سالن اختصاصی دارت موسسه ایثار مجاز است.

صالحی اعلام کرد: بعلاوه آقایان در روز های زوج می توانند از ساعت 08:00 صبح تا 23:00 از این سالن استفاده نمایند.

وی ادامه داد: موسسه ایثار دارای 13 مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی است که هم اکنون در حال خدمات دهی به جامعه ایثارگری و عموم مردم می باشد.

لازم به ذکر است: هرساله روز تربیت بدنی و ورزش در 26 مهرماه گرامی داشته می گردد و از این تاریخ تا دوم آبان ماه به عنوان هفته تربیت بدنی انتخاب شده است.

وبلاگ نامه چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آماده سازی سالن اختصاصی دارت در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی سالن اختصاصی دارت در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید