آشنایی با حریفان شهرخودرو، قهرمان های آسیا و ازبکستان در انتظار شاگردان گل محمدی

به گزارش وبلاگ نامه، شهرخودرو در صورت صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، کار راحتی برای موفقیت در این مسابقات نخواهد داشت.

آشنایی با حریفان شهرخودرو، قهرمان های آسیا و ازبکستان در انتظار شاگردان گل محمدی

به گزارش وبلاگ نامه، با انجام قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2020، نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند. شهرخودرو، یکی از نمایندگان ایران در این مسابقات است که برای حضور گروهی باید دو بازی آینده خود در مرحله پلی آف را با پیروزی پشت سر بگذارد.

شهرخودرو در صورت فزونی مقابل برنده ملاقات چنای هند و الرفاع بحرین، در مرحله نهایی پلی آف به مصاف السیلیه قطر می رود و اگر این ملاقات با فزونی پشت سر بگذارد وارد گروه B مسابقات متشکل از تیم های الهلال عربستان، شباب الاهلی امارات و پاختاکور ازبکستان می گردد.

حضور الهلال به عنوان قهرمان کنونی آسیا، برای سایر تیم های گروه یک چالش جدی به نظر می رسد اما نمی توان از قدرت های امارات و ازبکستان نیز به سادگی عبور کرد.

برای شناخت بهتر این گروه و شانس شهرخودرو به آنالیز تیم های حاضر در گروه C پرداختیم:

الهلال عربستان

پرافتخارترین تیم آسیا که چند هفته قبل، جام قهرمانی را در ژاپن بالای سر برد و اکنون در کشورش با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفته است، مدعی اصلی صعود از گروه است. حضور ستاره هایی مانند گومیس (آقای گل لیگ قهرمانان آسیا)، جووینکو (ستاره ایتالیایی) و ملی پوشان تیم ملی عربستان، این تیم را به آماده ترین تیم گروه بدل نموده است.

شباب الاهلی امارات

تیم های اماراتی علی رغم موفقیت در اوایل قرن بیست و یکم، چند فصلی است که با افت فاحش روبرو شده اند اما الاهلی از تیم های نام آشنا برای فوتبال ایران است که در گذشته بازیکنان ایرانی در این تیم عضویت داشتند.

الاهلی بعد از فرایند سینوسی در سال های گذشته، در این فصل شرایط نسبتا آماده ای دارد. آنها در فصل جاری در رده دوم فوتبال امارات قرار دارند و از صدرنشین رقابت ها یعنی شارجه سه امتیاز کمتر کسب کردند.

الاهلی سال گذشته نیز در کورس قهرمانی با الشارجه قرار داشت اما با شش امتیاز کمتر نسبت به این تیم، دوم شد و توانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

در این تیم بازیکنانی مانند احمد خلیل، خمیس و چندین بازیکن خارجی حضور دارند.

پاختاکور ازبکستان

یکی از تیم های با سابقه و همیشه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در این فصل نیز در مسابقات حضور دارد. هر چند پاختاکور تاکنون نتوانسته تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان صعود کند اما در مواردی موی دماغ تیم های ایرانی شده است.

پاختاکور در فصل 2019 توانست با 20 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول رده بندی، قهرمانی را در لیگ کشورش کسب کند و اکنون آماده موفقیت در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیاست.

با این حال هنوز فصل جدید فوتبال ازبکستان شروع نشده و تیم ها در فصل آماده سازی قرار دارند و معین نیست که با چه تدارکات و بازیکنانی پا به مسابقات می گذارند.

چندین ستاره فوتبال ازبکستان، بخش عمده بازیکنان این تیم را تشکیل می دهند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آشنایی با حریفان شهرخودرو، قهرمان های آسیا و ازبکستان در انتظار شاگردان گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با حریفان شهرخودرو، قهرمان های آسیا و ازبکستان در انتظار شاگردان گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید