کیتا: از نگاه په په من آدم نیستم!، او جواب دست ندادن مرا با پرتاب آب دهان داد

به گزارش وبلاگ نامه، خبرنگاران: هافبک اهل مالی تیم رم ایتالیا اقدام جنجال برانگیز مدافع پرتغالی رئال مادرید در رویارویی این دو بازیکن را نشانه ای از نژادپرست بودن او دانست.

کیتا: از نگاه په په من آدم نیستم!، او جواب دست ندادن مرا با پرتاب آب دهان داد

به گزارش وبلاگ نامه، سیدو کیتا، هافبک پیشین تیم بارسلونا که اکنون برای رم بازی می کند، دلیل اقدام جنجالی اخیر خود در مواجهه با په په، مدافع پرتغالی رئال مادرید را شرح داد. در جریان دیدار محبت آمیز تیم های رئال مادرید و رم در جام تدارکاتی قهرمانان بین المللی آمریکا، کیتا از دست دادن با په په خودداری و با این اقدام جنجالی بزرگ به پا کرد. این جنجال بزرگ تر هم شد زمانی که او یک بطری آب را به سمت په په پرتاب کرد که باعث درگیری گروهی از بازیکنان دو تیم با یکدیگر شد.

کیتا پس از بازی دلیل خودداری اش از دست دادن با په په را اظهارات نژادپرستانه اخیر این بازیکن پرتغالی اعلام کرد.

او در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی ادعا کرد که په په قبلاً و در زمان حضور کیتا در بارسلونا به او توهین کرده است.

کیتا در صفحه خود نوشته است: دلیل اولم برای این کار این بود که په په یک بار در یک ال کلاسیکو مرا میمون خطاب کرد. من با په په دست ندادم اما او به سمت من آب دهان پرتاب کرد. با این حال به خاطر رفتارم و پرتاب کردن بطری آب متأسفم.

هافبک 34 ساله پیشین بارسلونا ساعاتی بعد در گفت وگو با شبکه رادیویی RF1 شرحات بیشتری از درگیری اش با په په فاش کرد و گفت: زمانی که در بارسلونا بازی می کردم په په از لفظ میمون برای صدا زدن من استفاده کرد. آن زمان به خودم گفتم که این آدم بی ارزش است. آن زمان به صورت علنی درباره اتفاقی که رخ داد با کسی حرفی نزدم، چون احساس کردم ارزشش را ندارد اما قبل از بازی با رئال تصمیم گرفتم که با او دست ندهم. من حتی هم تیمی ام مهدی بن عطیه را در جریان تصمیمی که گرفته بودم قرار دادم. به این دلیل بود که با همه دست دادم جز په په.

کیتا ادامه داد: در جریان بازی ناگهان او پشت سرم آمد و به روی من آب دهان انداخت. در آن زمان من یک بطری آب در دست داشتم و آن را به سمت او پرتاب کردم. هم تیمی هایش ما را دیدند و به سمت مان آمدند اما انگار آنها هم بدشان نمی آمد که به من حمله کنند. اینکه وجهه بدی از خود برجای گذاشته ام درست است و بابت آن عذرمی خواهم.

هافبک اهل مالی رم شرح داد: واقعاً هیچ دلیلی نمی بینم که چرا باید قبل از بازی با په په دست می دادم، چون به چشم او من یک آدم نیستم. من در مورد کسی که مرا حتی یک انسان نمی داند حرف نمی زنم. رفتارش واقعاً زننده بود. او به جای اینکه دلیل خودداری مرا از دست دادن بپرسد رویم آب دهان انداخت. نمی گویم من یک قدیس هستم، چون من هم نقص هایی داریم اما برای مردم احترام قائلم.

منبع: تسنیم

به "کیتا: از نگاه په په من آدم نیستم!، او جواب دست ندادن مرا با پرتاب آب دهان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیتا: از نگاه په په من آدم نیستم!، او جواب دست ندادن مرا با پرتاب آب دهان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید