کافه ای با آب و هوای قطبی در تهران

به گزارش وبلاگ نامه، کسانی که می خواهند از روز های گرم تابستان در تهران، مرکز ایران فرار نمایند، می توانند برای مدتی در کافه مفهومی آب و هوای قطبی از گرمای سوزان دور شوند.

کافه ای با آب و هوای قطبی در تهران

به گزارش وبلاگ نامه، خبرگزاری آناتولی ترکیه در گزارشی از این کافه نوشت: کافه قطبی میز، جایگاه و دیوار هایی دارد که تماماً از یخ ساخته شده اند و یک خانه اسکیمویی نیز داخل آن واقع شده است. بیشتر مردم برای گرفتن عکس و بعلاوه برگزاری مناسبت های خاص و جلسات جمعی به کافه قطبی می فرایند.

محمد حسین روستا مسئول این کافه به خبرگزاری آناتولی گفت که حدود 5 سال است که این رستوران را اداره می نماید.

وی با بیان اینکه ابتدا این کار را در غرب تهران راه اندازی کردند و سپس به خیابان نیاوران در شمال شهر منتقل کردند اضافه نمود: دمای داخل 6 درجه زیر صفر است، به مشتریانمان لباس گرم می دهیم و انواع نوشیدنی های سرد یا گرم را برای آن ها سرو می کنیم. مهمانان ما که از سرما اذیت می شوند می توانند در قسمت معمولی رستوران بنشینند.

روستا با اشاره به اینکه مردم 4 تا 5 دقیقه بعد از ورود به سرما عادت می نمایند، گفت: این یک تجربه تازه و فرق دارد. جای متفاوتی است و برای تولد و سورپرایز جلب توجه می نماید.

وی با بیان اینکه ایجاد چنین مکانی در ایران کار سختی است، ادامه داد: این کار آسانی نیست و زمان می برد. طراحی، آماده سازی و برش یخ حدود 4 ماه طول کشید. نمونه چنین مکان هایی در کشور های اروپایی و در دبی ساخته شده است. با وجود همه سختی ها این مکان را ساختیم. ما به هدفمان نزدیک شده ایم.

منبع: فرارو

به "کافه ای با آب و هوای قطبی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه ای با آب و هوای قطبی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید