چهره نو و شگفت انگیز هیوندای النترا

به گزارش وبلاگ نامه، تا به امروز شایعات مختلفی درباره نسل تازه سدان محبوب هیوندای النترا Hyundai Elantra منتشر شده که حاکی از تغییرات جدی در ظاهر نسل تازه این خودرو است. این شایعات اکنون با درز اطلاعات تازهی همراه بوده که از طریق یک طراح سرشناس صنعت خودرو مورد استفاده قرار گرفته تا طرح نهایی این خودرو را به صورت تصاویر رندر عرضه کند. این تصاویر رندر نشان می دهد که خودروساز کره ای برای نسل هفتم و آینده سدان الانترا از طراحی ظاهری کاملاً متفاوت و مجذوب کننده بهره گرفته است.

چهره نو و شگفت انگیز هیوندای النترا

به گزارش وبلاگ نامه، هیوندای النترا، خودرویی سدان کامپکت است که از سال 1990 تا به امروز از طریق کمپانی کره ای هیوندای تولید می شود. این خودروی محبوب تا به امروز شاهد معرفی هفت نسل بوده است که نسل هفتم آن در سال 2020 راهی بازار های خودرو شد. خودروی Hyundai Elantra N مدلی نو از این نسل هفتم به تعداد می رود که کمپانی هیوندای تغییراتی خیره کننده در آن اعمال کرده است. در واقع این طراحی نو بر طراحی با چین و چروک، بدنه تیز و خطوط استایل جسورانه تاکید دارد. اگرچه تصاویر رندر منتشر شده از این خودرو غیر رسمی هستند، اما ما تا حد زیادی اطمینان داریم که طرح نهای این خودرو، به تصاویر ارائه شده نزدیک است.

تصاویر رندر Hyundai Elantra N را یک طراح سرشناس با شناسه کاربری SRK Designs ایجاد کرده که سدان Elantra N را به واگن Elantra N تبدیل کرده است. به عبارت دیگر تصاویر رندر نشان می دهد که صندوق عقب به دریچه واگن تبدیل می شود و شیشه ای دیگر از پشت در های عقب بیرون می آید. اسپویلر کوچک یکپارچه در لبه عقب سقف که به ظاهر اسپرت واگن می افزاید، باعث ایجاد پیچ خوردگی در ورق فلزی، درست بالای چراغ های عقب می شود. این یک تغییر ساده است که شخصیت بیشتری نسبت به مدل سدان به خودرو می بخشد.

Elantra N همان پیشرانه 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ را دریافت می کند که سایر مدل های اسپرت این برند را پیش می برد. این موتور 276 اسب بخار نیرو تولید می کند و می تواند سدان را در 5.3 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) برساند. علاوه بر این، موتور 2.0 لیتری توربو I4 از چرخ توربین 52 میلی متری برخوردار است که حداکثر سرعت خروجی در حدود 5500 دور در دقیقه را برای شتاب سریع حفظ می کند. این موتور با گیربکس هشت سرعته دو کلاچه یا شش سرعته دستی جفت می شود.

ایده یک واگن کوچک توربوشارژ با گیربکس دستی همیشه مجذوب کننده است، اما می دانیم واگن ها خارج از اروپا فروش خوبی ندارند. در حال حاضر، این فقط یک تصور از آنچه ممکن است هیوندای در خودروی اانترا ایجاد کند می باشد، حتی اگر هیوندای برنامه ای برای کشاندن الانترا از یک سدان به واگن نداشته باشد. با این همه اگر هیوندای قصد داشته باشد تا این کار را انجام دهد، ما اکنون می دانیم که ظاهر و عملکرد این خودروی نو تا چقدر می تواند برای نشان N مجذوب کنندهیت ایجاد کند.

تصاویر رندر هیوندای النترا N

منبع: motor1

ترجمه: مصطفی جرفی-وبلاگ نامه

منبع: فرارو

به "چهره نو و شگفت انگیز هیوندای النترا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره نو و شگفت انگیز هیوندای النترا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید