نوشیدن قهوه صبحگاهی راهی برای کاهش وزن

به گزارش وبلاگ نامه، تحقیق جدید نشان می دهد تنها مصرف 4 فنجان قهوه در روز می تواند به کاهش چربی های بدن یاری کند.

نوشیدن قهوه صبحگاهی راهی برای کاهش وزن

به گزارش وبلاگ نامه به نقل از خبرنگار مهر، یافته ها مربوط به مطالعه 24 هفته ای است که تأثیر قهوه را در بین 126 مرد و زن دارای اضافه وزن در سنگاپور پیگیری نموده بود.

محققان مشاهده کردند افرادی که روزانه 4 فنجان قهوه کافئین دار می نوشیدند در طول مدت 6 ماه شاهد کاهش 4 درصدی چربی کل بدن شان بودند.

هشیاری تان را با نوشیدن قهوه بالا ببرید

دریک جانسون آلپرت، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه هاروارد، در این باره می گوید: ما از مشاهده کاهش وزن که عمدتاً ناشی از کاهش حجم چربی بود شگفت زده شدیم. این کاهش حجم چربی قهوه احتمالاً نتیجه واکنش متابولیک است که در آن، کافئین موجب تسریع فرایند متابولیک در افرادی می گردد که قهوه می نوشند.

با این حال محققان عنوان می نمایند مصرف بیش از این اندازه قهوه موجب سردرد، پریشانی، تپش قلب و ناراحتی معده می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "نوشیدن قهوه صبحگاهی راهی برای کاهش وزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشیدن قهوه صبحگاهی راهی برای کاهش وزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید