طلسم شکنی حسن یزدانی به فرنگی کاران هم روحیه داد

به گزارش وبلاگ نامه، طبق برنامه رقابت های جهانی 2021 نروژ، ابتدا مسابقات کشتی آزاد آغاز شد و سپس نوبت به فرنگی کاران رسید تا به میدان بروند. ضمن اینکه حسن یزدانی توانست در همان روزهای آغازین رقابت های جهانی طلسم شکست ناپذیری دیوید تیلور را بشکند و انتقام ناکامی المپیک توکیو را از او بگیرد.

طلسم شکنی حسن یزدانی به فرنگی کاران هم روحیه داد

گویا پیروزی دلچسب حسن یزدانی بر دیوید تیلور آمریکایی در فینال رقابت های جهانی 2021 نروژ نه تنها بارقه ای از شور و افتخار را در کاروان کشتی آزاد ایران ایجاد نموده، بلکه فرنگی کاران ملی پوش که در خانه کشتی و در آستانه اعزام به جهانی بودند نیز از این افتخارآفرینی به وجد آمدند.

به همین دلیل میثم دلخانی که توانست در همین مسابقات به عنوان قهرمانی وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی دست یابد، روایت جالبی از لحظه پیروزی حسن یزدانی در ملاقات فینال رقابت های جهانی دارد. دلخانی با اشاره به اینکه پیروزی حسن یزدانی مقابل تیلور چقدر در روحیه فرنگی کاران پیش از اعزام تأثیر داشت، گفت: شبی که ما به جهانی اعزام می شدیم، در خانه کشتی در حال تماشای کشتی فینال حسن یزدانی با تیلور آمریکایی بودیم. تمامی فرنگی کاران که در آستانه اعزام به جهانی بودند با پیروزی حسن یزدانی در فینال و طلسم شکنی او از شدت خوشحالی و ذوق گریه کردند.

دلخانی ادامه داد: به واقع دیوید تیلور مثل سدی شده بود برای کشتی ایران که فزونی یزدانی بر او خیلی لذت بخش و افتخارآفرین بود و واقعاً به همه ما انگیزه زیادی داد. شاهکار آزادکاران در نروژ این امید را به ما داد که ما هم می توانیم نتایج درخشانی در جهانی کسب کنیم که خوشبختانه شرایط به گونه ای رقم خورد که حتی بهتر از آزادکاران هم نتیجه گرفتیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "طلسم شکنی حسن یزدانی به فرنگی کاران هم روحیه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم شکنی حسن یزدانی به فرنگی کاران هم روحیه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید