شرکت اپل 9 میلیون ماسک برای مبارزه با عالم گیری کرونا اهدا می نماید

به گزارش وبلاگ نامه، شرکت اپل اعلام نموده است که 9 میلیون ماسک محافظ صورت را برای مبارزه با کرونا در ایالات متحده اختصاص خواهد داد. این موضوع توسط معاون رئیس جمهور ایالات متحده اعلام شده است که همراه با دونالد ترامپ با تیم کوک صحبت نموده است.

شرکت اپل 9 میلیون ماسک برای مبارزه با عالم گیری کرونا اهدا می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تیم کوک یکی از چندین مدیرعامل دنیای فناوری است که تعهد داده اقدام به اهدا ماسک صورت می نماید. غیر از وی مدیر عامل فیس بوک، مارک زاکربرگ و ایلان ماسک مدیرعامل تسلا نیز چنین اقداماتی انجام داده اند.

مایک پنس در این خصوص گفت: رئیس جمهور هفته گذشته با تیم کوک صحبت کرد و من نیز امروز. تیم کوک به ما گفت که تعهد می دهد 9 میلیون ماسک N95 را به مراکز بهداشتی درمانی سراسر کشور اهدا می نماید. کوک اخیراً نیز در توییتر گفته است که اپل میلیون ها ماسک به کارگران در ایالات متحده و اروپا اهدا خواهد نمود، در حالی که پنس نیز قبلاً گفته بود که این شرکت 2 میلیون ماسک ارائه می نماید.

کوک روز شنبه در توییتر خود نوشت: تیم های ما در اپل کوشش نموده اند که به منابع تأمین نماینده ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که با کرونا مبارزه می نمایند، یاری نمایند. ما در حال اهدا میلیون ها ماسک برای متخصصان بهداشت در ایالات متحده و اروپا هستیم. ما از هر یک از قهرمانان خط مقدم بهداشتی متشکریم.

مدیر عامل فیس بوک، مارک زاکربرگ نیز اخیراً گفت: این شرکت 720 هزار ماسک خریداری شده خود را به عنوان یک اقدام محافظتی اهدا می نماید و میخواهد میلیون ها ماسک دیگر را نیز هدیه دهد. مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، ایلان ماسک نیز اخیراً در نامه ای گفت که حداقل 250 هزار ماسک N95 اهدا خواهد نمود.

به گفته مرلکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، ماسک N95 با ماسک های جراحی صورت تفاوت دارد، زیرا در این روش فردی که از ماسک استفاده می نماید قادر به بستن تمامی منافذی است که ممکن است ورود ویروس به بدن را هموار نمایند و تا حداقل 95 ٪ از ذرات موجود در هوا را فیلتر نمایند.

منبع: انتخاب

به "شرکت اپل 9 میلیون ماسک برای مبارزه با عالم گیری کرونا اهدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت اپل 9 میلیون ماسک برای مبارزه با عالم گیری کرونا اهدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید