سریال پلیسی جنایی نوار زرد2 ساخته می گردد

به گزارش وبلاگ نامه، فصل دوم سریال پلیسی جنایی نوار زرد که پیش از این به کارگردانی پوریا آذربایجانی روی آنتن شبکه دو رفت این روز ها در حال نگارش است تا به فراوری برسد.

سریال پلیسی جنایی نوار زرد2 ساخته می گردد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ نامه، فیلمنامه نوار زرد2 به نویسندگی کریم لک زاده این روز ها در حال نگارش است، پیش از این، فصل اول این سریال به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در سال 1396 از شبکه اول سیما روی آنتن رفته بود.

در فصل دوم این سریال، اما محمدرضا شفیعی تغییر نموده و حسن هندی تهیه کنندگی نوار زرد2 را برعهده خواهد داشت.

در حال حاضر 10 قسمت از فیلمنامه این سریال که در ژانر جنایی-معمایی ساخته می گردد به نگارش درآمده و پس از نگارش کامل فیلمنامه و انتخاب کارگردان فصل جدید، پیش فراوری و فراوری این سریال برای پخش از گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما شروع خواهد شد.

سریال نوار زرد در سال 96 به مناسبت هفته ناجا روی آنتن شبکه دو سیما رفت و امیر آقایی در آن نقش سرگرد کاوه کیهان را برعهده داشت که نحوه طراحی لباس و چهره او و حتی نقشی که ایفا کرد با فضای متفاوتی نسبت به کاراکتر های مشابه طراحی شده بود.

در فصل اول این سریال پرواز همای تیتراژ آن را خوانده بود و بازیگران مختلفی در اپیزود های مختلف که هر یک بازگشایی یک پرونده بود به ایفای نقش پرداختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سریال پلیسی جنایی نوار زرد2 ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال پلیسی جنایی نوار زرد2 ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید