راه اندازی کمپین دوچرخه سواری برای گردشگران در تایوان

به گزارش وبلاگ نامه، دفتر گردشگری تایوان با FOX SPORTS همکاری می نماید تا گردشگران را برای دوچرخه سواری در تایوان ترغیب کند.

راه اندازی کمپین دوچرخه سواری برای گردشگران در تایوان

هنگ کنگ اعلام نمود با توجه به افزایش علاقه مسافران به کاوش در تایوان، FOX SPORTS و اداره گردشگری تایوان، کمپینی برای یاری به گردشگران و راحتی آن ها در جستجو و گردش در تایوان به وسیله دوچرخه سواری راه اندازی کردند. شریک رسانه ای اداره گردشگری تایوان برای چهار سال، این اولین بار است که FOX SPORTS یک کمپین دیجیتالی را سازمان دهی نموده است.

با همکاری فاکس اسپورت با اداره گردشگری تایوان تمام مواردی که برای دوچرخه سواری گردشگران در تایوان احتیاج است، به صورت یک مرکز آنلاین راه اندازی می گردد. ازجمله مواردی مانند راهنمای مسیرهای دوچرخه سواری به زبان انگلیسی، نحوه اجاره دوچرخه ها و بسته های مشاوره ای تدارک دیده اند.

این وب سایت برنامه های تاثیرگذاری را که به وسیله فاکس اسپورت حمایت می شوند، به نمایش می گذارد. در این وب سایت مشهورترین افراد تأثیرگذار دوچرخه سواری در سطح دنیا را مانند خانم Pia Alonso دوچرخه سوار مشهور دنیای نمایش می دهند و یک سری ویدیو از این افراد تأثیرگذار به نمایش می گذارند.

به طور کلی، این افراد مشهور یک گروه منحصر به فرد را تشکیل می دهند که قادر هستند طیف وسیعی از گردشگران را جذب نمایند؛ از گردشگران اوقات فراغت گرفته تا علاقه مندان به چرخه، دوستداران طبیعت. با پشتیبانی تیم FOX SPORTS، این ستاره ها با دوربین، تایوان را می گردند و مکان های جالب را کشف می نمایند و به نمایش می گذارند.

جو یو چو، مدیر کل اداره گردشگری، گفت:

ما همه را، ازجمله دوچرخه سواران حرفه ای تا مبتدی ها را تشویق می کنیم که تایوان را با دوچرخه جستجو و کاوش نمایند. به وسیله همکاری با FOX SPORTS، آن ها توانسته اند طیف گسترده ای از ماجراهای دوچرخه ای برجسته نمایند. FOX SPORTS کلید ایجاد این گروه های تاثیرگذار بود؛ فراوری محتوا در اطراف شخصیت های منحصربه فرد و تجربیات آن ها در خصوص دوچرخه سواری و گردآوری آن ها به وسیله وب سایت و رسانه های اجتماعی از جمله فعالیت های کلیدی آن ها در این زمینه است.

علاوه بر همکاری با اداره تایوان در وب سایت دوچرخه، FOX SPORTS بعلاوه به وسیله کانال های اجتماعی نظیر Instagram به تبلیغ این کمپین و وب سایت اقدام می کند. 18 میلیون هوادار این کمپین را دنبال می نمایند تا اداره گردشگری تایوان را برای گردشگران دنیای و منطقه ای تقویت نمایند.

FOX Networks Group آسیا گفت:

تایوان یکی از برترین مکان های دنیا برای دوچرخه سواری در تعطیلات است و ما از همکاری با اداره گردشگری تایوان و نشان دادن جاذبه های خیره نماینده این کشور شاد هستیم. با بهره گیری از مقیاس دنیای و تخصصی آزمایشگاه محتوا FOX SPORTS، می توانیم ارزش استثنایی را برای شریک خود، اداره گردشگری تایوان ایجاد کنیم.

FOX SPORTS در حال اجرای استراتژی های خاص برای رسیدن به یک مخاطب پرشور، وفادار، بسیار محتاط از هواداران ورزش در هر پلت فرمی، در 14 بازار APAC است.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia

به "راه اندازی کمپین دوچرخه سواری برای گردشگران در تایوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کمپین دوچرخه سواری برای گردشگران در تایوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید