خبرنگاران سه باشگاه ورزشی متخلف در اهواز پلمب شدند

به گزارش وبلاگ نامه، اهواز - خبرنگاران- معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سه باشگاه ورزشی در اهواز به دلیل فعالیت غیرقانونی در زمان شیوع بیماری کرونا پلمب شدند.

خبرنگاران سه باشگاه ورزشی متخلف در اهواز پلمب شدند

ابراهیم نصیری شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ نامه گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان گشت های مشترک بازرسی از باشگاه ها و اماکن ورزشی در حال انجام است و چند تیم نظارتی شرایط باشگاه ها را بررسی می کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس ابلاغیه وزارت ورزش فعالیت همه باشگاه های ورزشی تعطیل اعلام شد گفت: در این مدت از 40 باشگاه ورزشی بازرسی به عمل آمد که از این تعداد سه باشگاه که مغایر با ابلاغیه عمل کردند پلمب شدند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان سلامت ورزشکاران و دیگر افراد جامعه را امری بسیار مهم دانست و گفت: انتطار داریم که تمامی باشگاه ها در راستای سلامت ورزشکاران گام بردارند و مطابق با دستورالعمل وزارت ورزش عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار باشگاه ورزشی در خوزستان فعالیت می کنند افزود: با توجه به اینکه جمعیت قابل ملاحظه ای در باشگاه ها مشغول فعالیت هستند انتظار می رود موارد لازم برای ریشه کن کردن این بیماری مدنظر قرار گیرد.

به گزارش وبلاگ نامه بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تا به امروز 62 نفر در خوزستان به کرونا مبتلا شده اند که 15 نفر از این تعداد جان خود را از دست دادند و 28 نفر نیز درمان شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سه باشگاه ورزشی متخلف در اهواز پلمب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه باشگاه ورزشی متخلف در اهواز پلمب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید