برگزاری دومین تراول تاک با حضور مهدی پارسا در خانه موزه مدرس

به گزارش وبلاگ نامه، هدف از برگزاری رویدادهای تراول تالک(travel talk) بازگویی خاطره ها و تجربه های مسافران و خبرگان سفر است و از دل این گفتگوها می توان نگاه مسافر به فلسفه سفر و زندگی را درک کرد.

برگزاری دومین تراول تاک با حضور مهدی پارسا در خانه موزه مدرس

به گزارش وبلاگ نامه، تراول تاک را می توان زندگی از نگاه مسافر دانست و تجربیات و تغییراتی را که سفر در دیدگاه انسان ها به وجود می آورد را به اشتراک گذاشت.

برگزارنمایندگان تراول تالک کوشش می نمایند افراد حاضر در این رویداد، دوستانی از جنس و دیدگاه مشترک خود را پیدا نمایند. افرادی که از سفر لذت می برند و به گردشگری به عنوان امری فراتر از تفریح اهمیت می دهند. اگر شما هم به سفر به ویژه جهانگردی علاقه دارید تراول تالک فرصت خوبی است تا با افراد مشابه خود آشنا شده، از فرهنگ های کشورهای مختلف بحث کنید و جاهای دیدنی که رفته اید را به اشتراک بگذارید. بعلاوه می توان نقاط قوت و ضعف در هر سفر و مسائلی که برای مسافر پیش آمده را در این رویداد بازگو و دنبال راهکارهایی برای رفع کردن مسائل بود. به علاوه می توان در این رویداد از شرایط رفتن به دل طبیعت و اینکه چگونه در طبیعت رفتار کنیم که آسیب رسان نباشیم، بحث های مفیدی انجام داد و دنبال راهکار هایی برای حفظ زیبایی های مقاصد گردشگران باشیم. این موارد و بحث های مفید دیگر به همراه شنیدن تجربیات سفر مهدی پارسا که از کارشناسان شناخته شده سفر به شمار می رود، این رویداد را برای اهالی سفر مجذوب کننده می نماید. در این رویداد علاوه بر سخنرانی، پرسش و پاسخ نیز انجام می گردد. تراول تاک روز پنجشنبه 20 دی ماه در محله تاریخی عودلاجان، خانه موزه شهید مدرس از ساعت 16 الی 18 برگزار خواهد شد و حضور در آن رایگان و آزاد است. علاقه مندان برای شرکت در این رویداد به سایت Evand.com/traveltalk مراجعه نمایند.

منبع: همگردی

به "برگزاری دومین تراول تاک با حضور مهدی پارسا در خانه موزه مدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین تراول تاک با حضور مهدی پارسا در خانه موزه مدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید