از خرید یک بطری آب معدنی هم عاجزیم ، نگاه فدراسیون به باشگاه ها، ارباب رعیتی است

به گزارش وبلاگ نامه، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به شرایط بد مالی این باشگاه با درخواست از مسئولان برای توجه بیشتر، گفت: به داد تیم نفت مسجدسلیمان برسید و نگذارید تنها دلخوشی جوانان این شهر از دست برود.

از خرید یک بطری آب معدنی هم عاجزیم ، نگاه فدراسیون به باشگاه ها، ارباب رعیتی است

مهران نصیریان دوست در گفت وگو با وبلاگ نامه، اظهار کرد: ما در حال حاضر ریالی پول نداریم و اردوی مان در تهران به صورت تعهدی در حال برگزاری است. تیم نفت مثل بچه سر راهی است؛ از یک طرف شرکت ملی نفت به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد، نمی تواند به ما کمک کند و از طرف دیگر نیز هنوز از سوی مسئولان توجه لازم به این تیم صورت نگرفته است. واقعا با مشکل جدی مالی و نبود منابع مالی روبرو هستیم و این مسائل را با مسئولان شهرستان و استان در میان گذاشته ایم.

باشگاه نفت مسجدسلیمان شرایط بحرانی دارد

وی خاطر نشان کرد: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در شرایط بحرانی به سر می برد و هم اکنون با دست خالی تیم داری می کنیم و این بسیار شکننده است. اکنون نیز تنها به عشق هواداران و این که این تیم تنها دلخوشی مردم و جوانان مسجدسلیمان، بختکمک ها و زاگرس نشینان است، تمرینات را آغاز کرده ایم. از مسئولان می خواهم به تیم توجه بیشتری کنند و نگذارند این دلخوشی جوانان از دست برود.

مسئولان سریع تر به مسائل باشگاه ورود کنند

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم مسئولان استانی به این باشگاه نگاه ویژه داشته باشند، البته با قول مساعد دکتر ورناصری، کننده منتخب مردم مسجدسلیمان و پیگیری های فرماندار شهرستان، امیدواریم شرایط مالی باشگاه بهتر شود. همچنین انتظار می رود، مسئولان هر چه سریع تر به مسائل این باشگاه ورود کنند تا با تمهیداتی که اندیشیده می شود، مسائل مالی مرتفع شود.

وی اظهار داشت: شرایط کرونا در خوزستان قرمز است و باتوجه به این که در شرایط آب و هوای جهنمی خوزستان نمی توانستیم در مسجدسلیمان تمرین کنیم، مجبور شدیم در تهران اردو بزنیم. البته به محض این که شرایط عادی شود، تیم به مسجدسلیمان برخواهد گشت.

از خرید یک بطری آب معدنی نیز عاجز هستیم

نصیریان دوست خاطر نشان کرد: شرایط مالی باشگاه بسیار بد است و رعایت پروتکل های بهداشتی از قبیل تهیه هواپیمای چارتر، اتاق تک نفره، سرویس ایاب و ذهاب و ... نیز هزینه های هنگفتی را به باشگاه تحمیل کرده است. باشگاه نفت مسجدسلیمان در هزینه های روزمره تیم نیز مانده است. ما در حال حاضر از خرید یک بطری آب معدنی نیز عاجز هستیم و تا این حد با مشکل مالی روبرو هستیم. اگر قرار است، تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ بماند باید مسئولان شهرستان مسجدسلیمان و استان و به ویژه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پای کار بیایند و به ما کمک کنند.

تقاضای عاجزانه از وزیر نفت

وی با قدردانی از وزیر نفت و مسئولان شرکت ملی نفت بابت حمایت از تیم های نفتی، افزود: عاجزانه از وزیر نفت تقاضا دارم که به تیم های نفتی توجه بیشتری داشته باشد. انتظار ما از آقای زنگنه این است که در راستای مسئولیت های اجتماعی، همچون گذشته حامی تیم های نفتی باشد. همچنین از مجلس شورای اسلامی و کنندگان خوزستان می خواهم در بحث ممنوعیت ورود سازمان های دولتی به ورزش حرفه ای برای تیم های نفتی استثناء قائل شوند تا دست وزیر محترم نفت نیز برای کمک به تیم های نفتی جنوب باز باشد و بتوان با فراغ بال به تیم های نفتی جنوب کمک کند.

نگاه ارباب رعیتی فدراسیون به باشگاه ها

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه نیز گفت: می خواهم بدانم کدام یک از امکانات فوتبالی ما قابل قیاس با کشورهای اروپایی است که بعد همان پروتکل های بهداشتی که این کشورها تعریف کرده اند را برای تیم های مان تعریف می کنیم. باید پروتکل هایی را در نظر بگیریم که در کشور قابل اجرا و کاربردی باشند. همچنین علی رغم این که بیش از 10 باشگاه مخالفت خود را با برگزاری لیگ اظهار داشتند ولی فدراسیون و سازمان لیگ، نظر باشگاه ها را در نظر نگرفتند، در حالی که باید منافع باشگاه ها برایشان مهم باشد. بر این اساس نیز به نظرم نگاه فدراسیون به باشگاه ها، نگاه ارباب رعیتی است و این نگاه درست نیست زیرا باشگاه های ما باشگاه های درآمدزایی نیستند و در شرایط فعلی نیز باشگاه های ایرانی بیش از باشگاه های کشورهای دیگر متضرر شده اند، چراکه باشگاه های اروپایی از حق پخش تلویزیونی نیز درآمدزایی می کنند ولی ما از این بخش، پولی عایدمان نمی شود. فدراسیون باید نگاه خود را به باشگاه ها تغییر دهد زیرا اگر همین باشگاه ها نباشند، فوتبالی هم وجود نخواهد داشت.

درآمد ناچیز از تبلیغات محیطی

وی با بیان این که باشگاه ها ستون ورزش کشور هستند، افزود: دل مان به پول تبلیغات محیطی خوش بود که از این بخش هم مبلغ ناچیزی عاید باشگاه ها شد و این نیز جای تامل دارد. حالا می خواهم بدانم با این شرایط که باشگاه های ما درآمدزایی ندارند و حق پخش تلویزیونی و پول تبلیغات محیطی هم عایدمان نمی شود، چگونه قرار است پروتکل های بهداشتی از قبیل هواپیمای چارتر، اتاق تک نفره و ... را فراهم کنیم؟

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "از خرید یک بطری آب معدنی هم عاجزیم ، نگاه فدراسیون به باشگاه ها، ارباب رعیتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از خرید یک بطری آب معدنی هم عاجزیم ، نگاه فدراسیون به باشگاه ها، ارباب رعیتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید