اتفاق عجیب در لیگ دسته اول؛ چهار تیم شرایط میزبانی ندارند!

به گزارش وبلاگ نامه، رقابتهای لیگ دسته اول با نظمی مناسب و به مراتب بهتر از رقابتهای لیگ برتر در جریان است و این مسابقات 10 هفته از 34 هفته خود را پشت سر گذاشته است. رقابتهای این فصل در حالی در جریان است که رقابتی فشرده بین 10 تیم در بالای جدول جریان دارد؛ و یک برد یا باخت می تواند منجر به صعود یا سقوط چند پله ای هر یک از تیم های اول تا دهم جدول گردد.

اتفاق عجیب در لیگ دسته اول؛ چهار تیم شرایط میزبانی ندارند!

در حال حاضر تیم طرفدار با 18 امتیاز در صدر جدول واقع شده است و دو تیم دیگر استقلال خوزستان و مس کرمان نیز با امتیازی مشابه و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده های دوم و سوم قرار دارند.

پارس جنوبی با 16 امتیاز در رده چهارم واقع شده است و فجر سپاسی به همراه ملوان با 16 امتیاز در تعقیب آنها هستند. از رده هفتم تا دهم جدول نیز چهار تیم رایکا بابل، شهرداری آستارا، بادران تهران و استقلال ملاثانی با 15 امتیاز قرار دارند که این نشان از تراکم امتیازات و فشردگی رقابت در بالای جدول است. حتی تیم سیزدهم جدول 13 امتیاز دارد و این بدان معناست که فاصله تیم سیزدهم تا صدر جدول، تنها 5 امتیاز است.

در حالی که برنامه ریزی این مسابقات خوب است و بازی ها با منظم پیش می رود، اما فقدان زیرساخت های مناسب در بعضی از شهرهایی که در این مسابقات نماینده دارند باعث شده تا 4 تیم امکان میزبانی در شهرهای خود نداشته باشند که این تبدیل به یکی از معضلات این مسابقات شده است.

استقلال ملاثانی و شهرداری آستارا دو تیم تازه وارد به لیگ دسته اول که شرایط خوبی هم در جدول داشته و هر کدام با 15 امتیاز در رده های هشتم و دهم قرار دارند، از جمله این تیم ها هستند. همچنین چوکا تالش و خوشه طلایی ساوه هم با شرایط مشابهی روبرو هستند و به ناچار در شهری به جز شهر خود از میهمانان خود پذیرایی می نمایند.

شهرداری آستارا و چوکا تالش که با خاتمه رافت و علی لطیفی مهاجمان سابق استقلال و پرسپولیس در این مسابقات حضور دارند، در شهر رشت از حریفان خود میزبانی می نمایند و بازی هر دو تیم در یک استادیوم انجام می گردد.

استقلال ملاثانی هم با ابراهیم اشکش، مربی بومی که این تیم را به رقابتهای لیگ دسته اول رساند روزهای خوبی را تجربه می نماید و در حال حاضر با 4 پیروزی، 3 مساوی، 3 شکست و 15 امتیاز در فاصله 3 امتیازی تا صدر جدول واقع شده است. این تیم نیز به دلیل عدم امکانات لازم در شهر ملاثانی، در اهواز از میهمانان خود پذیرایی می نماید.

خوشه طلایی ساوه که فصل را با سهراب بختیاری زاده شروع کرد و بعد از کنار رفتن او راهنمایی این تیم به وحید بیاتلو سپرده شد، به صورت موقت دیدارهای خود را در تهران برگزار می نماید تا این تیم نیز چهارمین تیم لیگ یکی باشد که امکان پذیرایی از حریفان خود را در خانه ندارد.

خوشه طلایی با 2 پیروزی، 4 مساوی، 4 شکست و 10 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی واقع شده است.

رقابتهای هفته یازدهم لیگ دسته اول به صورت همزمان و در ساعت 14 روز دوشنبه 6 بهمن به توضیح زیر برگزار می گردد؛

گل ریحان - قشقایی

شهرداری آستارا - ملوان

مس کرمان - آرمان گهر

شاهین بوشهر - رایکا

فجر سپاسی - خیبر خرم آباد

طرفدار - استقلال خوزستان

استقلال ملاثانی - بادران

خوشه طلایی ساوه - چوکا تالش

نود ارومیه - پارس جنوبی جم

جدول رده بندی رقابتهای لیگ دسته اول در خاتمه هفته دهم به توضیح زیر است؛

منبع: خبرگزاری مهر

به "اتفاق عجیب در لیگ دسته اول؛ چهار تیم شرایط میزبانی ندارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب در لیگ دسته اول؛ چهار تیم شرایط میزبانی ندارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید