شروع مذاکرات بایرن مونیخ با تن هاخ

به گزارش وبلاگ نامه، مسئولان باشگاه بایرن مونیخ پس از انتها بخشیدن به همکاری خود با نیکو کواچ، مذاکرات خود را با سرمربی کنونی آژاکس شروع نموده اند.

شروع مذاکرات بایرن مونیخ با تن هاخ

به گزارش وبلاگ نامه، باشگاه بایرن مونیخ یک روز پس از شکست تحقیرآمیز 5 بر یک شنبه شب این تیم در خانه اینتراخت فرانکفورت در هفته دهم بوندس لیگای آلمان، به دلیل تداوم نتایج ضعیف اقدام به اخراج نیکو کواچ از سمت سرمربیگری باواریایی ها کرد و هانسی فلیک، دستیار کواچ را به عنوان جانشین موقت این سرمربی کروات معرفی کرد. فلیک پیش از این دستیار یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان بود و نقش مهمی در پیروزیت های مانشافت داشته است که از آن جمله می توان به قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل اشاره نمود.

مدیران باشگاه بایرن مونیخ اما از حالا دست به کار شده اند تا گزینه ای مناسب را به عنوان سرمربی بعدی خود انتخاب نمایند. در حالی که از نام هایی همچون ژوزه مورینیو و ماسیمیلیانو آلگری به عنوان گزینه های اصلی سرمربیگری سرخپوشان مونیخی یاد شده است، شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت مدعی شد مسئولان باشگاه بایرن مونیخ به وسیله واسطه ها تماس هایی با اریک تن هاخ، سرمربی حال حاضر آژاکس داشته اند و علاقه مند به استخدام این سرمربی هلندی هستند.

طبق این گزارش، تن هاخ 49 ساله در میانه این فصل در دسترس بایرنی ها نخواهد بود، اما آنها می توانند در سرانجام فصل جاری اقدام به استخدام وی نمایند، این در حالی است که مدیران باشگاه آژاکس با جذایی تن هاخ مخالفت نخواهند کرد. خود این سرمربی هلندی هم می خواهد گام بعدی در دوران حرفه اش را بردارد، این در حالی است که چند ماه پیش در پی توافق با مدیران باشگاه آژاکس قرارداد خود با این باشگاه را تا سال 2022 تمدید کرد.

اریک تن هاخ که بین سال های 2013 تا 2015 راهنمایی تیم ذخیره های بایرن مونیخ را برعهده داشت، اخیراً در گفت و گو با نشریه آلمانی کیکر در پاسخ به این پرسش که اگر بایرن مونیخ با شما برای همکاری تماس بگیرد، واکنش تان چه خواهد بود؟، گفته بود: اگر بایرن با من تماس بگیرد، هیچ چیزی را رد نمی کنم اما من حالا 50 ساله هستم و رویاپرداز نیستم. این اتفاق ممکن است رخ دهد، شاید هم رخ نداد. به هر حال من کاملاً از بودن در آژاکس راضی هستم، هرچند این را هم می دانم که قرار نیست 10 سال در این تیم بمانم. روزی خواهد رسید که من آژاکس را ترک خواهم کرد.

سرمربی پیروز تیم فوتبال آژاکس که در سال 2017 راهنمایی این تیم را برعهده گرفت، تاکنون آژاکس را به یک قهرمانی در اردویژه هلند، یک قهرمانی در جام حذفی هلند و یک قهرمانی در سوپرجام هلند رسانده است. تن هاخ همچنین فصل گذشته این تیم هلندی را تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند و شگفتی ساز این مسابقات شد و تیم هایی همچون رئال مادرید و یوونتوس را از دور رقابت ها کنار زد.

همچنین گفته می گردد نیکو کواچ و برادرش، روبرت پس از جلسه ای که با مدیران باشگاه بایرن مونیخ یعنی اولی هویسن، کارل هاینتس رومنیگه و حسن صالیحمیدزیچ داشته اند، خود از سمت خود استعفا نموده اند. این سرمربی کروات، بایرن را به یک قهرمانی در بوندس لیگا، یک قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در سوپرجام آلمان رساند.

بایرن مونیخ در فصل جاری بوندس لیگا از 10 بازی، 5 برد، 3 تساوی و 2 شکست را تجربه نموده و در حال حاضر با 18 امتیاز در رده چهارم جای دارد و با بوروسیا مونشن گلادباخ صدرنشین چهار امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شروع مذاکرات بایرن مونیخ با تن هاخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مذاکرات بایرن مونیخ با تن هاخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید